(Refund Policy)

1. Общи правила

1.1. Настоящата политика урежда условията за възстановяване на суми за закупени билети, абонаменти или услуги от Therme Fun&Sport Park, част от Grand Hotel Therme и веригата Grand Hotels Resorts by Pulse.
1.2. Всички плащания се считат за окончателни, освен ако не е предвидено друго в настоящата политика или в приложимото законодателство.

2. Билети и абонаменти

2.1. Закупени билети и абонаменти не подлежат на връщане или анулиране след осъществено плащане, освен в случаите, описани по-долу.
2.2. При невъзможност да използвате билет поради здравословни причини или форсмажорни обстоятелства (например природни бедствия), можете да подадете писмено искане на info@thermefunpark.bg, като приложите съответните документи (медицински или официални удостоверения).
2.3. При уважаване на искането може да бъде извършено:

3. Събития и резервации

3.1. За предварително резервирани услуги (рождени дни, тиймбилдинги, специални събития) важат следните правила:

4. Начин на възстановяване

4.1. Всички възстановявания се извършват по начина, по който е направено първоначалното плащане (банкова карта, банков превод, в брой на каса).
4.2. Срокът за възстановяване е до 14 работни дни от одобрение на искането.

5. Ограничения

5.1. Средства не се възстановяват в случай на:

✍️ Утвърдил:
Управител на ГРАНД ХОТЕЛС МЕНИДЖМЪНТ ЕНД МАРКЕТИНГ ЕООД